Såh. #AtB avvikler Mobilett-appen sin, og for å få tilbakebetalt beløpet du har på Mobilkonto, må du fylle ut et papirskjema, legge ved kopi av legitimasjon, og sende det i posten. Og dermed tape 30+ kroner av det beløpet du har lånt til dem.
Du kan også sende det inn via kontaktskjema, men PDF-fila de har laget er ikke klargjort for digital utfylling, og må også signeres, så da kreves det en viss kompentanse som de færreste har.
Det er for dårlig AtB!
https://www.atb.no/forside/aktuelt/snart-forsvinner-mobillett-appen-dette-ma-du-gjore
Av og til hjelper det å klage (både @ardjar og jeg sendte e-post), eller mulig de allerede hadde noe på gang. Uansett har #AtB nå i dag endret nyhetssaken, og laget et eget nettskjema for mobilkontorefusjon. Du må fortsatt laste opp legitimasjon, da, men vi har fått beskjed på e-post om at det er lov å sladde fødselsnummeret (men det står det ikke noe om på nettsida). Formålet med ID er regnskapsteknisk, at de skal dokumentere hvor pengene er utbetalt.
@abjupa Det er til og med mogeleg å logge inn på http://mobillett.atb.no og sjå saldoen, men det er ikkje mogeleg å fortelje der at pengane skal overførast til slik og slik bankkonto. Ingen legitimasjon trengst for å opprette kontoen, berre telefonnummer.
Om mogeleg verre: Då eg klaga til AtB om at dei gjer det lett for meg å låne dei pengar men dyrt og vanskeleg for meg å få tilbake det som dei skuldar meg, så fekk eg e-post frå dei om at eg kan sende dei kopi av legitimasjon på e-post.
@abjupa Har forresten AtB lov til å lagre store mengder med legitimasjonskopiar frå kundane sine (med bilete, personnummer og namn) på papir og i ukryptert e-post?